23:19

Instagramy skoczków (16-22.04.2018)


Przepraszam za to jednodniowe opóźnienie! 🤦‍♀️


Andreas Wellinger (klik)


Tak sobie myślę, że rozpoczęcie od Andreasa nie może być złym wyborem. (No chyba, że ktoś też już nie może patrzyć na jego szczęśliwe wakacje z ukochaną, w takim razie łączę się w hotkowym bólu...). Popatrzcie jak w tym Meksyku pięknie. I jaki Andi jest piękny, po prostu promienieje! Normalnie niczym kobieta w ciąży, haha. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy...


Jonathan Learoyd (klik)

Okej, może te dwa samotne zdjęcia to nie materiał na osobną notkę, ale Jon ewidentnie zasługuje na takową. Mało kiedy możemy oglądać go w "pełnej krasie", a przecież to taki ładny widok... Ach, rozmarzyłam się, wybaczcie. Chociaż przyznam się, że kiedy tak na niego patrzę, to mam ochotę krzyknąć: "Hej, dziecko, zjedz ty coś!".
P.S. Fajny outfit. 
P.S.2 Chyba jednak mnie posłuchał i coś zjadł:



Johann Andre Forfang (klik) i Celina Robertsen (klik)


Wybaczcie! Błagam o wybaczenie! Nie linczujcie, nie zgłaszajcie postu, nie opuszczajcie tego bloga. Naprawdę musiałam. I nie, nie chcę Wam psuć humoru ani Was dobijać (chociaż słyszałam takie niewiarygodne plotki, że niektórzy to naprawdę kochają naszą słynną parkę 💩). Po prostu muszę udostępnić te zdjęcia, no bo wiecie, one zawsze są przepełnione takim artyzmem, niczym dzieła sztuki, i nie sposób ich nie pokazać światu, nawet jeśli czasem mamy ich przesyt.


Richard Freitag (klik)

Attention! Attenzione! I takie tam. 
Oficjalnie ogłaszam, że uroczość Ricziego sięgnęła poza skalę. 💘 Pamiętacie poprzedni post i jego fotkę z dzieciństwa nawiązującą do Piątku Trzynastego? No więc teraz nasz Ex Wąsacz vol2 postanowił świętować inny dzień, a mianowicie Dzień Rodzeństwa czy jakieś tam inne fanaberie. W sumie teraz mi trochę głupio, że sama nie poszłam w jego ślady i nie udostępniłam żadnej słitaśnej fotki z moją siostrą (wybacz, Kina). :')


Maciej Kot (klik), Severin Freud (klik), Jurij Tepes (klik)


 Co oni mają z tymi samochodami, hę? Instagramowy profil bez fotki z jakąś wypasioną furą to już chyba ujma dla skoczka, jak mniemam. O Maćku już chyba słyszeliście, że trochę się pościgał na dość profesjonalnym gruncie, a tutaj Severin plecie coś o "rozpoczęciu sezonu" i jeszcze Jurij szpanuje swoim Fordem (znaczy tak wnioskuję po tym podpisie, bo o samochodach, markach i innych takich wiem tyle co Tande o fryzjerze).


Daniel-André Tande (klik)


A skoro o Tande mowa, to...CZY WY TO WIDZICIE?! Chyba trzeba już ogłosić międzynarodowy kryzys. Jasne, fajnie, że masz fotkę z Therese Johaug, że dobrze się bawisz i takie tam, ale wiesz, Daniel, nie musisz straszyć nas takimi widokami. Jeśli wywaliłeś całą kasę na klapki, my chętnie złożymy się na wizytę w salonie, tylko daj znać w komentarzu, hm?
A, no i brawa dla tej Pani z komentarza, podsumowanie idealne, haha.


Peter Prevc (klik) i Ziga Jelar (klik)

Twój dom potrzebuje remontu albo małego odświeżenia? Dzwoń po ekipę słoweńską! Swoją drogą, wydaje mi się, czy to jakieś szykowanko pokoju dla dzidziusia? 👶 No powiedzcie, że mam rację, bo to takie rozkoszne...
+Ziga robi fast switch i z roboczych ciuchów wskakuje w obcisłe rajtki niczym Rafał Majka. 


Gregor Schlierenzauer (klik)


T o  z a s ł u g u j e  n a  o s o b n y  w p i s, p o s t  a l b o  n a w e t  c a ł ą  s t r o n ę  i n t e r n e t o w ą. ✨
Tak, wiem, że talent fotograficzny Gregora jest szeroko znany wśród SJF, ale ludzie, ja się tu rozpływam. Zresztą pierdzielę te kadry, ujęcia, światło czy co tam się liczy, cykając fotki. Widoki! Te widoki to jest miód na moje złamane serce, to opatrunek na moje rany, to tabletka na moje bóle.
Dzięki, Greg. Już mi lepiej. (Chociaż tych fotek żarcia mogłeś sobie oszczędzić, co nie).


Manuel Fettner (klik)


Nie wiem, czy z poprzedniego postu zdołałyście to wywnioskować, ale cóż...największą fanką Manu to ja nie jestem. 😎 Ale wiem, że spora część SJF ma do niego niemałą słabość, dlatego też proszę: Bóg na wakacjach vol2, tym razem już niestety kończących się, ale mniejsza o to. Nie dziękujcie, pobierajcie, ustawiajcie na tapetę, układajcie na ołtarzyku, czy co tam chcecie. A przy okazji przygotujcie się, bo ciało Waszego idola ozdobi nowy tatuaż. 


Stefan Hula (klik)


Czy mówiłam już, że uwielbiam Stefanka? Toż to człowiek złoto. Nie siedzi w domu i nie popija zasłużonego piwa, nie lata po Meksykach (ekhem) ani innych Wenecjach, tylko odwiedza szkołę i bawi się z dzieciakami, uwzględniając w tym brudzenie tyłka na - nie ukrywajmy - nienajczystszych, szkolnych salach gimnastycznych i trenowanie uczniów (na przyszłych Mistrzów). A potem jeszcze wraca do domu i zajmuje się swoją pociechą?
Chapeau bas, Stefan! 👏👏👏 (czyt. szapoba XD, aż musiałam sprawdzić tę nieszczęsną pisownię)


Clemens Aigner (klik)

W zasadzie to tylko jedna fotka, którą zresztą skomentować jakkolwiek ciężko, ale wiecie co...mam taką rozkminę, która jest rozkminą życia i stąd moje pytanie, czy ktoś też ma takie odczucia, czy ja po prostu świruję.
Otóż, od pewnego czasu mam wrażenie, że Clemens to jakiś zaginiony, trzeci (albo dziesiąty, kto ich tam wie) brat Prevców. A to jest idealne ujęcie, żeby mu się przyjrzeć. Powiedzcie, że też to widzicie, błagam. 


Stefan Kraft (klik), Michael Hayboeck (klik), Marius Lindvik (klik), Markus Eisenbichler (klik), Tilen Bartol (klik)





Najpierw Richard Freitag, Johann Daniel Andre (XD), Stefan Hula...w zasadzie wszyscy, no i teraz jeszcze ci wyżej. Skoczkowie dają nam idealny przykład tego, jak spędzać swoje wolne chwile. Nie, nie przed laptopem albo w Maku, tylko z rodziną i przyjaciółmi. Lubię takie fotki, bo aż chce mi się iść do rodziców i powiedzieć im, że ich kocham (dobra, wyolbrzymiam, ale wiecie o co chodzi).
P.S. Droga dziewczyno Mariusa, weź może się schowaj, okej?


Joacim Bjoreng (klik)

No comment. Just enjoy the view.



Bonusowe IG story:

Alex Insam (klik) i ładny widoczek

Anze Lanisek (klik) i też ładny widoczek

Aleksander Zniszczoł (klik) aka przykładny tata

Kenneth Gangnes (klik) jadący autem i nie wnoszący tym nic do Waszego dnia, ale cokolwiek od niego jest wartościowe, jeśli Kenny daje znaki życia

Andreas Wank (klik) żegna się ze słoneczną plażą, a przy okazji znalazł żółwie!!! (pamiętacie jeszcze jego nowe hobby z poprzedniego postu?)

Jurij Tepes (klik) daje wszystkim fit paniom z Instagrama pomysły na fit śniadanie z Instagrama (podziękowania proszę kierować bezpośrednio do niego na dm)


4 komentarze:

  1. Cześć, w końcu zrozumiałem, jak działa zaklęcie. mój mąż mnie opuścił ze względu na fakt, że zdiagnozowano u mnie wirusa Herpes Simplex. Byłem złamany sercem, że zostawił mnie dla innego. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, nie zadziałało, dopóki mój kuzyn z Nowej Zelandii nie poinformował mnie o tym człowieku zwanym prorokiem odiba, który jest bardzo potężny i może mi pomóc. Wierzyłem i nawiązałem kontakt z prorokiem i otworzyłem mu wszystko, przez co przechodziłem. Czy możesz w to uwierzyć, że zostałem wyleczony z wirusa Herpes Simplex i mój mąż wrócił w ciągu 12 do 16 godzin po tym, jak skontaktowałem się z prorokiem. Wszystko stało się cudownie, po prostu powiedział mi, że tylko ja mam wiarę i wierzę, że to się stanie, a teraz mój mąż jest znowu ze mną i jestem znowu silny i zdrowy. Wszystko dzięki prorokowi odiba za jego pomoc. Skontaktuj się teraz, aby uzyskać jakąkolwiek pomoc, ponieważ wierzę, że on może ci pomóc. W przypadku pilnej odpowiedzi, Whats App go przez +79267445906 lub e-mail: prophetodiba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazywam się Elizabeth James, jestem z USA, jestem tutaj, aby potwierdzić dobry zapach AROZA SPELL CASTER i DUCHOWEJ ŚWIĄTYNI.
    Byłem małżeństwem przez dziesięć dobrych lat i nie miałem dziecka, a mój mąż groził mi rozwodem i poślubieniem innej kobiety.
    spotykam przyjaciela, który przedstawia mnie Dr Aroza, która pomaga rzucić zaklęcie, a ja jestem w ciąży i teraz żyję szczęśliwie z mężem i dziećmi.
    Czy przechodzisz przez problemy takie jak .....
    Duchowe problemy
    Tradycyjne rytuały
    Problemy małżeńskie
    Czary pieniężne
    Barreness
    Rozwiązania rozwodowe
    Atrakcja
    Zatrudnienie
    Sprawa sądowa
    Revevge
    Problemy zdrowotne
    Czy czujesz, że nie masz przyszłości?
    Czy straciłeś zapał do życia?
    Czy czujesz, że go tracisz?
    Czy ciągle cierpi cię pech?
    Czy szukasz miłości, przyjaźni? chcesz, by poprzedni kochanek powrócił, lub obecny kochanek do popełnienia?
    Następnie skontaktuj się z AROZA SPELL CASTER i DUCHOWĄ ŚWIĄTKĄ
    Zadzwoń lub WhatsApp +79267785378
    E-mail. arozatemple@gmail.com
    Skype arozatemple.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello i am here to spread this good news to the entire world on how i got my ex love back.I was going crazy when my love left me for another girl last month,But when i meet a friend that introduce me to DR IROSI the great messenger to the oracle that he serve,I narrated my problem to DR IROSI about how my ex love left me and also how i needed to get a job in a very big company.He only said to me that i have come to the right place were i will be getting my heart desire without any side effect.He told me what i need to do,After it was been done,In the next 2 days,My love called me on the phone and was saying sorry for living me before now and also in the next one week after my love called me to be pleading for forgiveness,I was called for interview in my desired company were i needed to work as the managing director..I am so happy and overwhelmed that i have to tell this to the entire world to contact DR IROSI at the following email address DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM and get all your problem solve..No problem is too big for him to solve..Contact him direct on DRIROSISOLUTIONCENTER@GMAIL.COM or call his mobile number or add him up on whatsapp via (+2348118829771). and get your problems solve like me.    

    OdpowiedzUsuń
  4. Getting rib of Herpes virus wasn't easy, I came across Dr voodoo on how he
    has cured so many people from herpes and other illness so I decided to give
    him a try, now am permanently cured using the natural herbs medication and
    cleansing supplement sent by Dr voodoo no more herpes, contact Dr voodoo
    WhatsApp number +2348140120719 also e-mail him at:
    voodoospelltemple66@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Gate No. 18 , Blogger